Tongkat Ali, eurycoma longifolia, long jack. HIGH TESTOSTERONE LEVEL.




    HIGH        
 TES
TOS
TE
RONE


↑↑ ↑↑

<a href="https://www.freepik.com/free-photo/fingers-close-up-of-a-couple-kissing-in-a-bed_854137.htm">Designed by Freepik</a>


TERKINI.
Nu-Prep 100K Challenge. Collect keys with every purchase of Nu-Prep.

RM 100,000. (100K CHALLENGE , HINGGA AKHIR BULAN OGOS 2018 SAHAJA). TUNAI UNTUK ANDA. PASTIKAN ANDA PEROLEHI JUMLAH TERSEBUT UNTUK DIRI & KELAURGA TERSAYANG. 




                                                ⇊⇊⇊⇊
Nu-Prep 100K Challenge. 
PASTIKAN ANDA BERPELUANG MENDAPAT RM100,000 TUNAI.







Nu-Prep 
100K Challenge. 



Clik Sekarang.  https://nu-prep.com/

Dapatkan segera & ikut langah seterusnya.
PASTIKAN RM100,000 TUNAIIII DIBAWA PULANG BERSAMA KELUARGA TERSAYANG. 



Tenangkan minda ANDA,

PERHATIAN.
Penulisan ini telah disediakan bagi permudahkan 'translation' secara terus dengan mengguna 'google translation'.

Walaupun pada sebutan serta bunyi Bahasa Malaysia & maksudnya kurang memuaskan. TETAPI bila  'direct translation' ia membantu para peminat / pengamal herba Nu-Prep begitu juga mereka yang belum tahu tentang Nu-Prep Tongkat Ali.

KEUTAMAAN.

Untuk mereka yang tidak faham  'KELIRU' ( confussion, bahan aktif kandungan Nu-Prep mengurangkan kekeliruan sebanyak 15% dari kajian klinikal terbukti ). MAKA benarlah akan membantu anda yang berada dalam 'kekeliruan'  untuk membezakan akan ubat nak kuat & atau Nu-Prep Tongkat Ali membantu berstamina ada tenaga secara semula jadi. 


'Kekeliruan'  untuk membezakan akan ubat, nak jadi kuat & atau Nu-Prep Tongkat Ali membantu berstamina ada tenaga secara semula jadi. 


'TONGKAT ALI'  sentiasa disebut oleh orang Malaysia. 'eurycoma longifolia' adalah panggilan saintifik atau panggilan oleh golongan masyarakat saintifik. 'scientific community'.


'Long Jack' panggilan oleh orang barat. 'Tongkat Ali' dikaitkan secara terus akan kehebatan melakukan sek bagi lelaki. Penambahan bagi lelaki dari kajian terbukti bahawa dalam minda lelaki akan ingat sek 'sex' setiap 7 saat. Itulah pasal lelaki Malaysia perlukannya setiap hari untuk memastikan hubungan 'SEX' lebih baik seharian.


Sehubungan itu 'Rakyat Malaysia' dari jumlah 33 juta', dikalangan orang biasa-biasa seperti tukang kebun, kerani, executive, pengurus, pegawai tentera, pegawai perubatan, doktor, profesor, jaga, sale man, ( penipu besar ), ustaz, ustazah, guru, pelajar university, remaja, tour guide ( ceritakan tentang tongkat ali yang banyak khasiat untuk kesihatan atau untuk sex ), ahli sukan atlet, lelaki, wanita  & lain-lain.


Lebih 10 / 20% akan menyebutnya atau berbincang setiap hari contohnya di rumah atau restauran atau supermarket atau kedai runcit atau untuk rawatan 'try tongkat ali'. 'minum tongkat ali, makan tongkat ali, caspsul tongkat ali, extract tongkat ali & sebagainya. Sebabnya dari 10 orang  nisbah 10/10 atau 9/10 tahu apa itu tongkat ali & ianya untuk apa. 

ANDA, kini diantaranya sama seperti yang lain-lain ratusan ribu yang sedang bermasalah & memerlukan sesuatu bagi mengatasinya. Ketahuilah tahap kelebihan ANDA ( limit ). ANDA HARUS TAHU kini adalah masanya memerlukan sesuatu untuk terus bertenaga semula seperti dilalui, ketika pada  usia ‘20an’.


Dalam percuba untuk perolehi semula tenaga & kekuatan ke arah usia seperti 20an semula. Ramai diantaranya telah meninggal dunia secara mengejut. Pada hakikatnya semalam sihat & pada hari ini sudah mati.  Ini berlaku atas tersalah menerima nasihat / panduan tidak betul dari 'sale man' biasa-biasa yang tidak ada asas / sokongan saintifik dari produk tongkat ali sebenar. ( banyak yang berkandungan bahan terlarang / DADAH ). MAKA juru jual ini, terlepas untuk dibicarakan dimahkamah. Kerna buktinya hanya yang mengamalnya si mati telah dikuburkan.( kecuali ada arahan dari mahkamah untuk mendapatkan bukti dari mayat tersebut ).


INGATKAN, ahli keluarga sekelian PERHATIKAN kawan-kawan kepada bapa anda atau suami anda.

Dengan siapa dia berkawan 'JANGAN ADA YANG MENCURIGAKAN'. Bimbang, jika mereka berkawan dengan kawan yang kurang bijak atau juru jual ubat kuat yang bahan berkandungan dadah yang boleh memudaratkan kesihatan. ( risiko membawa kepada kematian ).


Kelebihan blog ini untuk ANDA melihat dengan minda yang TENANG.

Kini ada cara untuk merawatnya tanpa ada risiko buruk dari amalan ‘jangka pendek / panjang’. Ia tidak seperti ubat hospital / klinik yang ada ‘sildenafil atau tadalafil’. Nu-Prep, berkandungan bahan aktif Tongkat Ali sepenuhnya, melalui proses larut dalam air. ( extract water soluble - freeze dried ).


MAKA tidak ada sebab pengamal Nu-Prep akan mengalami kerosakan ‘Buah Pinggang atau Hati’.
Ia amat mudah bagi pengamal Nu-Prep. ANDA akan mengetahui TERKINI tahap sebenar kelebihan & kesihatan anda. Yang pasti kebaikannya dapat diperolehi 'sesiapa pun yang bermasalah & berminat ATAU sengaja ingin bertambah 'KUAT BERTENAGA'.

Secara sedar bukan membawa anda kembali muda,  TETAPI  ia membawa ANDA ke tahap pulih semua seperti sedia kala. Membolehkan seseorang seperti anda untuk terus menikmati kehidupan yang baik semula pada usia 40s, 50s, 60, 70s & 80s.



Tidak Perlu Melihat Gambar 'Yang Memberahikan Atau Pornografi'.

TAHUKAH ANDA, pihak pengusaha 'filem lucah' kini ke arah menggunakan bahan semula jadi TIDAK BERKANDUNGAN DADAH. Kerna kian PUPUS pelakon lelaki yang MATI MUDA / MAUT  ( selain MATI PUCUK ) akibat 'side effect' buruk dari amalan DADAH.  

PERBUATAN INI TIDAK MEMBANTU MINDA UNTUK MENERIMA ISYARAT BERTINDAK.
Fikirkan  'Bagaimana ANDA Boleh Sihat'.




Nu-Prep jika diamalkan untuk menikmati penerusan ‘sek’ ( sex ) hingga usia melebihi 50an, 60, 70 & 80an semestinya membantu ANDA. Tanpa ada risiko buruk. Pastikan ANDA benar-benar tahu status dalaman diri ( status kesihatan ). SILA AMALKAN TERUS, sekurang-kurangnya membantu ke arah baik semua status  dengan ‘Normal Parameter’.

Jika sudah bermasalah seperti berpenyakit ‘Kencing Manis, Darah Tinggi, Kolesterol Tinggi atau sebarang yang membantutkan hubungan suami isteri, ia memerlukan sedikit masa untuk ke arah baik & lebih baik status kesihatan diri pengamalnya. MAKA memerlukan dengan dos pengambilan yang lebih dengan meningkatkan jumlah kaspul  dari 2 kapsul tidak membantu, sila tambah lagi 2 kepada 4 kapsul. Jika masih tidak membantu.  Sila tambahkan hingga 6 kapsul sehari. ( Jangan BIMBANG, tidak berlaku 'over dosage', dos yang digalakan dalam sehari untuk kesihatan tubuh badan adalah 200 hingga 600mg ).

TIP-TIP kejantanan untuk ANDA menikmati anugerah Yang Esa, sedikit sebanyak membantu dengan melakukan 'contra & large' KEMUTAN selalu setiap hari. Mulakan dari sekarang semasa bersembang, masyuarat / meeting, tonton tv / berita, berjalan,bersenam, memandu & mengikut kesesuaian anda. Lakukan kemutan seberapa banyak yang boleh, disulami latihan sihat dengan peringatan bersama 'zikir'.

ANDA, jangan terkejut dari TIDAK BERNYAWA macam 'asyik tidur lena', TIBA-TIBA berlaku seperti ke arah mula 'terasa mula KERAS & ke arah macam DAH BENAR-BENAR KERAS ATAU sekurang-kurangnya membolehkan berlaku penembusan semasa hubungan suami isteri berlaku ).

INILAH NIKMAT & saat-saat yang dinantikan, kepada yang DAH LAMA 'TIDUR LENA' ( 5 bulan, 8 bulan, setahun atau 2 tahun TIDAK dapat melakunya bersama isteri yang tersayang ). Bersyukur pada Yang Esa yang mengizinkannya bukan saya yang menjayakannya. Juga atas kehebatan ANDA sendiri yang berusaha ke arah baik & terbaik. 


Kehebatan ini akan lebih mudah jika ANDA lakukan senaman dengan gerakan badan untuk mengeluarkan peluh. Cuba berjalan selain lakukan 'larian anak' sambil-sambil berkemut. Disamping banyakan minum air. Ini bakal membantu ANDA. PASTI BAKAL BERLAKU PERUBAHAN SEDIKIT DEMI SEDIKIT.

SEKIAN LAMA, saya mencari penjelasan / penyelesaian masalah lelaki. KETAHUILAH INI YANG TERBAIK, HINGGA KINI. Tidak ada cara atau jalan ringkas atau singkat.

JANGAN TIPU DIRI SENDIRI DENGAN AMALAN BAHAN BERACUN / TERLARANG / DADAH.


Kelebihan terbukti bahan kandungan
Nu-Prep berjaya melakukannya 

HIDUP TANPA 
KANSER PROSTAT. 

Nu-Prep.
Kehebatan bahan aktif kandungan Nu-Prep bakal menjadikan statistik selama ini bertukar berbeza dari dulu. Maksud kepada yang aktif 'hubungan suami isteri' adalah dikalangan yang sukar mendapat 'Prostat'. 
Nu-Prep
Terbaik.









Comments